Andreas Lovén

Överlåtelse privat > företag

3 inlägg i detta ämne

Jag har i dagsläget ett abonneang hos halebop med ca 18 månaders bindningstid kvar, tror jag betalar ca 450:- per månad i dagsläget.

Nu ligger det i mitt intresse att flytta över abonnemanget till mitt företag, finns det en möjlighet att göra detta genom ett vanligt överlåtelseavtal eller finns det något som sätter käppar i hjulen för detta?

Hur går jag tillväga?

Jag har i dagsläget ett abonneang hos halebop med ca 18 månaders bindningstid kvar, tror jag betalar ca 450:- per månad i dagsläget.

Nu ligger det i mitt intresse att flytta över abonnemanget till mitt företag, finns det en möjlighet att göra detta genom ett vanligt överlåtelseavtal eller finns det något som sätter käppar i hjulen för detta?

Hur går jag tillväga?

Kontakta Telia och fyll i nån blankett?

Hur går jag tillväga?

För det första är detta ett Telia- och inte Halebop-forum, för det andra är det inte alls säkert att Halebop accepterar företag som kunder.

Kontakta Halebops kundtjänst via hemsidan, chatt eller e-post borde finnas som val!

A

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran community.

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu