Medlemmar med flest likes


Populärt innehåll

Showing content with the highest reputation since 2019-02-18 i alla områden

  1. 3 Likes
    bsj

    Extremt dålig service

    Hej Dan! Jag har läst vad du skrivit och beklagar att du inte har fått ngn hjälp lr förståelse från Telia. Det är tyvärr inget som vi andra Teliakunder i detta kund till kundforum kan hjälpa dig med vilket klart framgår av texten på Startsidan. Vill du att ditt meddelande ska nå Telia så får du söka andra vägar, förslagsvis deras FB-sida lr hitta en mailadress. Som avslutning önskar jag dig en Glad Påsk.
  2. 3 Likes
    Mats A

    Porrfilter

    Har nog sagt detta i andra trådar för många år sen, men vi pratade öppet med våra barn när dom var små. Internets möjligheter, faror, mörka hörn och liknande. Behövde aldrig några påtvingade spärrar. Nu är dom 25+ och väldigt observanta på informationsflödet omkring oss varje dag...
  3. 3 Likes
    Dan Altemyr

    Hjälp oss med Telias nya forum!

    Lite luttrad från andra webbsajter som jag är så har jag nån sorts filter på glasögonen så att jag sällan ser såna där "tyck till" eller "Rate me"-knappar, och jag är kanske lite tveksam till ifall nån verkligen bryr sig om vad jag tycker. Nån av webbhandelssajterna jag besökte för allra första gången för nåt tag sedan inledde sin relation med mej med att slänga upp en jätteblaffa över hela skärmen där de bad mig betygsätta dem, och jag hade då inte mycket mer än hunnit knappa in adressen till deras sida. Lite svårt då. Jag visste ingenting om deras utbud, eller vilken prisnivå de höll eller vilka frakt- och returvillkor som gällde, eller hur svårt eller lätt det var att beställa nåt av dem. De kunde åtminstone väntat tills jag lagt en beställning. Skulle man kanske skriva att det var lite svårt att se vad som stod på deras sida och omöjligt att beställa nåt eftersom det var en stor enkät-popup som skymde? Men visst, en sån feedback-knapp med en dialogruta kan ju fungera, särskilt om man märker att man får nån sorts respons. Den är aningen lite mer tekniskt komplicerad än en tråd i ett forum kan tyckas, men tekniken har ni säkert redan på plats. Ofta kanske inte det mest primära är att sätta ett visst antal stjärnor på en sida utan bara påpeka en liten detalj eller fråga om en viss funktion, och då kanske forum-modellen är bättre. Funktionen är inte helt överlappande, så båda alternativen kan ha sitt berättigande.
  4. 3 Likes
    Asawid

    Hjälp oss med Telias nya forum!

    Jag hänger på och funderar runt "Feedback" -avdelningen. Vad tänker ni (Telia) er själv om hur den avdelningen ska se ut? Vad vill ni se i avdelningen (Feedback är ju en rätt svepande, lite luddig term)? I vilken utsträckning kommer Telia att delta i den? Om det inte finns en tydlig Telia-närvaro där är det ju en ganska meningslös avdelning. Närvaron kan bestå i något så litet som att man visar att man läst det som skrivits och i de fall det är lämpligt för det vidare till lämplig person/avdelning. Samtidigt som jag säger att en feedback-avdelning är meningslös utan deltagande av Telia blir det också lite förvirrande om en avdelningen innehåller Telia-folk, men inte resten. Då behöver avdelningarna hållas isär tydligare. Kanske genom rubrik "Feedback till Telia" (med en kort förklarande text om vad man avser med "feedback") respektive "Fråga anda användare" (se nästa stycke) Jag skulle också gärna se att något annat än "community" används. Det är ganska många äldre personer (eller för all del personer i alla åldrar som inte har för vana att hänga i forum) som har funderingar i detta nuvarande forum och för många av dem är inte "community" något självklart. Skriv hellre "Fråga andra användare" eller något i den stilen.
  5. 3 Likes
    POKFB

    Programmering av Ruwido fjärrkontroll

    Båda problemen är lösta. 1. Kan nu styra TVn on/off från Ruwdon fjärr. Var enkelt - gå in på Inställningar på TV boxen. Gå in på Styra TV och aktivera På 2. Beställde Tvillingabbonemang vis chatten. Gick snabbt att få ett extra set koder. Funkar än så länge
  6. 2 Likes
    JTratt

    Webbmail/Min "låda" är full

    Hej! Jag har TeliaWebb mail som jag har länkat till min dator. Jag raderar och flyttar mail, men av och till får jag meddelandet att min box är full. Då måste jag logga in på Telia Webbmail och där radera det som trodde att jag hade gjort på min dator. Går det inte synkronisera detta så det jag gör på datorn även händer hos Telia Webbmail. jan
  7. 2 Likes
    bsj

    roaming i Schweiz

    Du når inte Telia i detta kundforum. Du får lättast svar från Telia om du använder de kontaktvägar som finns.
  8. 2 Likes
    Örjan Öberg SWE

    Uruselt

    Varför har TELIA den överlägset sämsta supporten på jorden? Jo de bryr sig noll om sina kunder! 100-tals miljoner med fixa sin support är för stort för dem!
  9. 2 Likes
    Asawid

    Uppdatering mobilt bredband

    Om du kallar det att vara "trevlig" så som du skrev mot mig (som INTE anklagat dig för att vara troll) har vi uppenbarligen helt olika uppfattning om innebörden av ordet. Jag är själv inte berörd av den förändring som Telia ska införa så jag ser ingen anledning till att ringa Telia. Att jag svarade och skrev det du citerade var beroende på din ganska tråkiga ton några inlägg tidigare där du mer eller mindre anklagar andra för att komma med falsk information. Framtiden får väl utvisa vem som har rätt, men nog kan det tyckas mycket märkligt om Telia både går ut med brev till företag och på sin egen site med "fake" information. Men men... Med detta är "diskussionen" slut för min del såvida du inte fortsätter att vara otrevlig mot mig. Jag har anmält tråden till moderator för rensning och ber dem också försöka klargöra vad som gäller i sakfrågan.
  10. 2 Likes
    dagro

    Uppdatering mobilt bredband

    Jag är ny här på Telia-forumen så jag vet inte hur stämningen brukar vara... men kan vi inte bara tagga ner och koncentrera oss på att hjälpas åt att förstå vad det är för förändring som skett/kommer ske i router-mjukvarorna?
  11. 2 Likes
    Dan Altemyr

    Forumet 2.0 är på G!

    Därför att de övriga länkarna under den rubriken är "Driftinformation", "Täckningskartor", "Surfa säkert", "Anmälan och överträdelser" och "Fakturahjälp", vilka alla är direkta Telia-funktioner som i den mån där finns nån form av bemanning eller betjäning bakom utförs av Telia-personal. Men det är klart, många forumdeltagare kan också bistå med diverse hjälp, så det är väl en viss form av support det också (även om en del av den "supporten" består av att upplysa om att det är ett kund-till-kundforum). En omformulering till "Kundforum" kanske skulle räcka.
  12. 2 Likes
    dagro

    Uppdatering mobilt bredband

    Men det finns en Telia-sida som berättar motsvarande (vilket Asawid redan postade ovan): https://www.telia.se/privat/support/uppdatering Frågade du om den?
  13. 2 Likes
    mrknowitall

    Uruselt

    Njae du får absolut hjälpa till med svar på frågor som inte behöver svaras av personer med direkt insyn i Telias system etc. Det är det som är tanken med forumet. Sedan har Telia länge länge lovat att rycka upp hela forumet och ta det in i 2000-talet, men det har vi inte sett röken av ännu. Det dyker upp glada moderatorer och lovar bot och bättring om att det ska göras om men inget har alltså hänt än. Den som lever får se...
  14. 2 Likes
    bsj

    Spärrintyg

    Vi andra forumdeltagare har inte befogenhet att skriva ut ngt i Telias namn, så du får nog vända dig till Telia med din önskan.
  15. 2 Likes
    Christer S

    Dålig peering Telia->Colt

    Du tänker att vi andra kunder bättre kan svara på detta än Telia själva? Tack för informationen om eventuellt operatörsbyte. Själv brukar jag inte berätta för hela världen när jag köper varor av annat märke än tidigare, bilar, möbler, kläder och annat, eller tjänster från nya leverantörer. Men vi har väl olika behov.
  16. 2 Likes
    Dan Altemyr

    Surfpott max 100 GB -Varför?

    Jag har inget svar på frågan men kan bara bekräfta att det verkar finnas ett tak på 100GB. Jag har ett mobilt bredband med surfpott som jag bara använder sporadiskt och kan konstatera att min tillgängliga surfmängd ligger konstant på strax under 120 GB (20GB/mån + 100GB pott - eventuell förbrukning på max 1GB). Det borde inte finnas någon egentlig teknisk gräns, annat än att deras databas inte kan hantera väldigt stora heltal, men att representera "100GB" ligger långt under vad det största möjliga heltalet man kan hantera är i en normal dator. Jag håller med om att det skulle kunna vara bra att spara allt under året för att sedan kunna bränna av under en kort period, t.ex. under semestern. Men det är nog nåt man får vända sig till Telia om ifall man vill veta mera.
  17. 2 Likes
    Christer S

    Touchpoint Plus

    Mats kommentar handlade inte om någon skillnad mellan privat- och företagskunder. Mats var bara specifik angående det aktuella ämnet och lade till "Företag". Forumet är alltså ingen kontaktväg till Telia. Se hsd's inlägg, vars text t ex hittas här - https://forum.telia.se Så förstår jag inte vad kontaktsvårigheter med Telia har med forumet att göra. Alla dessa trådar och inlägg som vänder sig till Telia gör bara att man mer och mer tappar intresset för forumet.
  18. 2 Likes
    bsj

    Mina Sidor

    Då får vända dig till Telia eftersom det här är ett forum där vi, Telias kunder, försöker hjälpa varandra med tips och råd. Det framgår även av texten på startsidan.
  19. 2 Likes
    Asawid

    Felanmälan

    Bara så du vet så är det inte Telia du kallar för "ni" när du skriver här. Det är andra användare. Telia når du andra vägar, till exempel Facebook.
  20. 2 Likes
    Niklas Ängelid

    När kommer E-Sim?

    Det är som att säga: Jag är i Egypten och här finns det redan pyramider. Varför finns inte det i Sverige?
  21. 2 Likes
    Johansson Fredrik

    När kommer E-Sim?

    Du menar att någon ska lyssna på instruktioner? Det är inte så lätt för folk i dagens läge. De vill ju ha svaret serverat på ett silverfat. Det som gör mig mest förvånad är hur ofta folk orkar tjata. Blir arg för att ett bolag inte kommit ut med en anledning. Det är inte direkt så att Telia vill att folk ska vänta bara för att retas. Tar det tid så gör det det... Inte mer än att avvakta..
  22. 2 Likes
    Johansson Fredrik

    Surf/ADSL

    Logga in på Mitt Telia > Klicka på ditt abonnemang > En bit ned under Inställningar ska det stå Surfhistorik. Klicka där.
  23. 2 Likes
    queasy

    Ny TV box, ta bort gamla koder?

    Alt 1, ring till Telia support och be dom ta bort låset på koderna. Alt 2, gå in i den gammla boxen. klicka på meny, inställningar och leta efter "ta bort använderkoder" sedan logga in med dem på din nya box.
  24. 1 Likes
    Mats A

    Tv box

    Det får du kontakta Telia om! 90200 eller deras facebooksida, i det här kund till kundforumet finns inte Telia. Och du bör redigera bort dina personuppgifter ovan, av säkerhetsskäl!
  25. 1 Likes
    Dan Altemyr

    Larm och bredband

    Den frågan bör du nog ta med leverantören av larmet eller den larmcentral som larmet kopplas upp till. Verisure som jag har använder sig av mitt bredband så länge som det finns tillgängligt, men dinns inte det så har det ett eget oberoende som jag tror gsm-baseat system som backup. Jag vet att även trygghetslarm numera inte är kopplade över telefonkoppartråd utan använder en oberoende trådlös förbindelse, troligen gsm det med. Det känns ganska osäkert att basera hela sitt larmsystem på en telefonförbindelse, eftersom teleledningen in i fastigheten oftast är ganska lätt att komma åt för tjyven, det är bara att backa på teleskåpet typ.
  26. 1 Likes
    hsd

    Uppsägning av TV, bredband och telefoni

    Hej Tråkigt, men det är väldigt sällan Telia visar sig på detta forum- det är ett kund-till-kund-forum, det är lite trist att nå Telia på telefon med ofta långa väntetider , det finns en meddelandeväg på supportsidorna svår att hitta och långsamma svar däremot OM Du har Facebook så finns Telia där och det ska enligt uppgift fungera bra (har inte fb själv) hoppas det löser sig
  27. 1 Likes
    Asawid

    Byta mobil - tre månader innan 24 mån.

    För att få veta precis vad det kommer att kosta behöver du kontakta Telia vilket du inte gjort nu då detta är ett kund-till-kund-forum. Men som vanlig användare kan jag ändå kommentera lite: Självklart får du en högre kostnad i alla fall under de månader du har kvar att betala av på din S7 om du samtidigt ska börja betala av på en S10. Om du talar med Telia, till exempel i en Telia-butik kan det i och för sig hända att de låter dig vänta med att börja betala av på den nya mobilen tills den gamla är färdigbetald. Om det sedan blir dyrare än idag, ja det kan du kolla själv inne på Telias sida för den aktuella mobilen. Abonnemangen har ändrats en del under de senaste två åren, så det är inte självklart att det blir värst mycket dyrare trots att du väljer en ganska dyr mobil om du tar dig en funderare på vilken surfnivå som är bäst för dig (som kanske är lägre än den de kommer att försöka sälja till dig).
  28. 1 Likes
    mrknowitall

    Typ av Nätverkskabel - Fiber till Router

    Det var skumt. Du har låtit routern sitta i ett tag? Byter man macadress tar det ett tag innan man får ny ip.
  29. 1 Likes
    Max Wik

    Uppdatering mobilt bredband

    Bra fråga! Undersöker saken och återkommer när jag fått svar /Max
  30. 1 Likes
    Max Wik

    Uppdatering mobilt bredband

    Hej, E-postmeddelandena kommer från oss och på länken https://www.telia.se/privat/support/uppdatering hittar ni information om vilka modeller det gäller samt hur man går tillväga för att uppdatera modellen i fråga. Jag har även redigerat och klargjort detta i det första inlägget samt klistrat tråden. /Max Wik
  31. 1 Likes
    Surfern

    Uppdatering mobilt bredband

    Det gjorde jag, så vad du bestemmer dig för att tro på, Telia eller en annan användare som säger att det är äkta är din sak, jag litar mer på en Telia anställd. Jag hade inte suttit i 10 minuter medans denna Telia supporter kollade upp allt med andra kollegor, för sen att komma tillbaka med det svaret jag skrev.
  32. 1 Likes
    bsj

    Forumet 2.0 är på G!

    Nu ligger ju länken till forumet umder Kontaka oss, vilket är missvisan då det inte är en kontaktväg till er. Kommer det att liga kvar där, tas bort lr läggas under en egen rubrik
  33. 1 Likes
    Dan Altemyr

    Forumet 2.0 är på G!

    Det ser väl bra ut. Jag gillar att informationen om vad forumet har för funktion har kommit med i dialogen för att skapa en ny tråd, (sista bilden i inlägget). En ytterligare förbättring med den dialogen skulle kunna vara att när man klickar på skicka-knappen så sker automatiskt en sökning efter liknande trådar och om det finns såna så måste man välja om man i stället vill gå till den tråden eller fortsätta att skapa en ny.Förresten, "boarden", är det verkligen korrekt svenska? Men det skulle vara kul att provköra, det är först då man verkligen kan få en uppfattning. Men det kräver förstås att nya sidorna är nästan helt färdiga. När Swedbank renoverade sina internetbanksidor för några år sedan så fanns det en knapp man kunde välja för att byta till de nya sidorna för att prova. De var lika "skarpa" som de gamla, dvs de arbetade mot samma konton och liknande. Ett liknande förfarande skulle kunna tillämpas med teliaforumet.
  34. 1 Likes
    bsj

    Önskar flytta min bredband adress i samma hus

    Du kontaktar Telia, via deras FB-sida brukar man få svar fort
  35. 1 Likes
    mrknowitall

    Fiber och airties

    Hänger inte riktigt med på exakt hur du har det kopplat men att ha routern i tvättstugan är inte optimalt. Det blir aldrig bra. Men om det absolut inte går med nätverkskabel och flytta routern, eller ännu bättre byta till en längre fiberpatch och flytt av mediaomvandlaren hade jag som en nödlösning hade jag struntat i airties och kört med homeplug via elnätet. Åtminstone provat tex med öppet köp på Kjell och co så länge ditt elnät är hyfsat nytt kan det funka. Telias digitaltv kör multicast vilket inte alltid funkar bra om det är störningar men det är värt ett försök.
  36. 1 Likes
    mrknowitall

    Telia TV-box och meshnät

    Telias digitaltv använder till största delen multicast vilket är en synnerligen kombination tillsammans med wifi eller powerline som är en fast version av wifi. Multicast är inte tillåtande till störningar vilket vanlig streaming som tex Netflix alltså klarar. Streaming klarar störningar och omsändning bättre. Det är just därför inte boxarna funkar över wifi. Airties använder inte wifi och funkar säkert bättre. Kabel är bättre 100 fall av 100. Viss video går över unicast vilket gör att om man tex ser om ett program eller kör time shift så kan det fungera bättre.
  37. 1 Likes
    Dan Altemyr

    Sms och mms via mejl och dator

    Jag har för mig att det finns en sån funktion inbyggd i Windows 10, som kommunicerar med en mobiltelefon med en särskild app installerad. Den är främst tänkt att hämta bilder från mobilen men jag tror den också kunde styra telefonen att skicka SMS.
  38. 1 Likes
    Dan Altemyr

    SIM-kort på 32k, 64k, 128k - Vilka har Telia?

    Ja, utvecklingen går framåt, på bekostnad av funktionalitet hos äldre utrustning i vissa fall. Det är väl, som en jämförelse, knappast nån som idag använder en 18 år gammal mobiltelefon. Jag var nästan inne på att föreslå att försöka byta ut bilstereon mot en modernare med inbyggd Bluetooth-anslutning till befintlig mobiltelefon i stället, då slipper man krånglet med dubbla abonnemang. Det är väl den där knappsatsen på instrumentpanelen som blir överflödig bara, om den inte går att integrera med en nyare ljudanläggning. Men även om knappsatsen har en något högre "coolfaktor" så kan man enkelt byta ut den panelen mot ett litet handskfack eller mot en utfällbar mugghållare.
  39. 1 Likes
    Dan Altemyr

    E-post adress

    1. På nåt sätt har de fått din nya adress. Förmodligen för att du talat om det för dem utan att veta om det genom att ändra din adress nån annan stans. Facebook skulle jag t.ex. inte lita på alls. Om man gör en sån drastisk sak som att byta adress så ska man nog inte tala om det överallt på en gång utan bara tala om det för en i taget, tills man upptäcker en läcka. Jag har hört om nån som registrerade en himla massa epostadresser, och använde olika på alla ställen, t.ex. "nisse_pa_tradera@telia.com" för Tradera, "nisse_pa_facebook@telia.com" på facebook, "nisse_pa_insta@telia.com" för instagram, etc. Då kunde han se direkt vilken av instanserna som hade läckt. Möjligtvis blir man tvungen att ha en egen maildomän och en lokal mailserver för att få plats med alla adresser. Telia tillåter väl högst 5 har jag för mig. Alla adresser går förstås till samma brevlåda, annars blir det rörigt, men man ser på "To:"-fältet varifrån adressen är hämtad. 2. Det får du fråga Telia om, men jag tvivlar på det. Så dåligt ställt har de inte så att de måste sälja sina kunders epostadresser. 3. Om det verkligen är ett spelcasino som verkligen vill att du ska spendera pengar hos dem så måste de av naturliga skäl vara kontaktbara och då lär de ha någon sorts fungerande kontaktinformation och kundtjänst. Ta kontakt med dem och hänvisa till GDPR och kräv att få reda på varifrån de har fått din adress. Det är de i så fall tvungna att berätta. Annars skickar vi Datainspektionen på dem. Så småningom (om man orkar) borde man med den metodiken kunna bakåtspåra till källan till adressläckan. De är också tvungna att på din begäran radera dina adressuppgifter och även tillse att de raderas från alla adressregister som de i sin tur har delat med sig informationen till. Skulle de hävda att de skickar informationen eftersom de har fått ditt medgivande om direktreklam på något sätt så har du rätt att utan förklaring dra tillbaka det medgivandet. En annan metod är att skapa listiga mailfilter som filtrerar bort reklammailen. Det kan iofs vara en utmaning, för man vill ju inte filtrera bort för mycket. Jag blev själv bortfiltrerad en gång eftersom jag hade med ordet "specialist" i ämnesraden. Ordet "cialis" som är en delsträng i mitten av "specialist" är tydligen namnet på en potenshöjande medicin, vilket mottagaren hade filtrerat bort.
  40. 1 Likes
    Dan Altemyr

    Hemligt nummer?

    Jovisst kan man det, men det förutsätter att man har en telefon som man kan instruera att alltid skicka #34# före slaget nummer, fast det har man säkert iofs. Den fungerar för övrigt inte för SMS och MMS, då visas numret alltid. Dessutom åstadkommer det raka motsatsen till vad Bengt K efterfrågade, han vill inte att numret ska synas i telefonkatalogen, vilket det fortfarande gör, men att det ska synas hos den han ringer upp, vilket det inte gör, om man använder nån variant av #34#. Men enligt den här sidan: https://www.telia.se/privat/support/info/hemligt-nummer så ska det gå att hantera hemliga nummer även för mobilabonnemang, det var bara det att det är en annorlunda navigation jämfört med fasta abonnemang, och det hittade jag inte när jag tittade, eftersom där var ett filer för "populära" på listan över tillgängliga tjänster som döljer. "Hemligt nummer" är en gratis tilläggstjänst. Dock gömmer man både kataloguppgifter och nummerpresentation hos uppringd, funktionerna går inte att separera vad jag kan se, men jag kanske missar nåt. Jag har en "reservtelefon" i handskfacket som jag sällan använder, med ett abonnemang (59 Kr/mån), och numret är tyvärr lägre än mitt ordinarie nummer, så det kommer före på hitta.se, så där passar den tjänsten perfekt.
  41. 1 Likes
    Christer S

    Telias kundservice

    Jag undrar - vad tycker du själv? Dessutom - någon moderator får gärna flytta tråden, som ju handlar om kundtjänsten - inte telefoni. (Forumet modereras väl, eller ...?)
  42. 1 Likes
    Ergotype

    Röststyrning

    Hade en gammal Samsung s6 som har ir stöd i sig. Använde appen SURE som är fjärrkontroll i telefon och lyckades hitta ARRIS som val och fick fram kontrollerna för ir. Lyckades där efter använda s6 an som fjärrkontroll och spela in kommandon till min broadlink mini via min nyare telefon s8. Så nu mera kan jag styra alla kanaler med Google home och min röst samt höja, sänka volym, gå in i meny. Ja allt. Fungerar ypperligt bra på Svenska också :).
  43. 1 Likes
    Mats A

    Fasta bredbandet

    Om du har fiber in så är det ju dit du kopplar routern, har du adsl via telejacket så förstår jag inte hur du tänkte... Då är du körd. Du måste ju ansluta utifrån kommande signal till routerns wan-port.
  44. 1 Likes
    bsj

    gästnätverk

    Finns redan en tråd om det https://forum.telia.se/forums/topic/14358-nya-routern-fast-5370/?page=2 och enl näst sista posten på sidan 2 så ska det finnas under Home menyn.
  45. 1 Likes
    Har någon lyckats styra Telias box Arris VIP 4302 från en Logitech Harmony (Touch...)? Det finns en profil för Arris VIP 4302, men då jag vet att Telia har skjutit i egen SW i fjärren, så vet man ju inte om den fungerar. Medföljande fjärr använder Bluetooth, men boxen stödjer i standardutförande även IR. så förutsättningarna finns.
  46. 1 Likes
    Kan svara mig själv och bekräfta att det fungerar! :-)
  47. 1 Likes
    Mats A

    Var är inställningarna?

    Vore ju kul om du berättat vilken modell på router du har. Testade just inloggningen i min Telia WiFi-router Plus v3 och jag ser allt i avancerade gränssnittet. Har du provat nån annan webbläsare? T ex Internet Explorer är helt tydligt på väg ut i kylan av säkerhetsskäl. Safari på iPad och Chrome i PC har inga problem.
  48. 1 Likes
    Christer S

    Gröna lampan lyser men dock inga andra lampor

    Inlägg kan redigeras, som Anaesthisia redan skrivit. Men man brukar låta trådar och inlägg vara kvar, kanske kan andra få hjälp av dem (se tips i "Forumets regler och riktlinjer"). Så blir trådarna osammanhängande om innehållet i en del inlägg raderas. 1. Börja med att söka i forumet. Det är mycket möjligt att någon redan ställt samma fråga och fått ett svar. https://forum.telia.se/index.php?app=telia&module=frontpage&controller=rules
  49. 1 Likes
    hsd

    Hjälp oss med Telias nya forum!

    När man kollar så är moderatorerna inte så frekventa besökare En sak som leder (irriterade / ledsna) kunder till forumet i tron att det är Telia supporten är det faktum att på Telias startsida, längst ner så finns gruppen support och i den spalten är länken till forumet kanske skulle vara bra att redan där benämna forumet : kund till kund forum
  50. 1 Likes
    Det känns som om frågan skulle ställas i ett Jakt forum skulle hjälpa dig bättre .