Medlemmar med flest likes


Populärt innehåll

Showing content with the highest reputation since 2018-02-17 i alla områden

  1. 4 Likes
    Bernt Göran Svensson

    TV-bilden fryser

    Sedan en tid tillbaka fryser TV-bilden då och då. Vi brukar starta om box och router och då kommer bilden tillbaka en stund och se'n fryser den igen.Väldigt irriterande... I går t.ex frös den sex gånger på ett par timmar. Kontakt med Telia resulterar bara i att de vill att man skall starta om all utrustning vilket vi gjort ett antal gånger, senast i dag med en fullständig fabriksåterställning av boxen vilket resulterade i ett par timmars Tv-tittande utan frysningar men för en stund se'n var det dags igen...Suck! Jag har suttit i telefonkön till telia ett antal gånger och även chattat med dem men inga lösningar ges annat än omstart av utrustning. Jag får väl kräva att de skickar ny utrustning och om de inte gör det så får jag väl byta leverantör av bredbandstjänster.Är det möjligen någon i forumet som också drabbats av TV-bild som fryser och som har förslag på lösningar ?
  2. 4 Likes
    Mien12

    Cv12:73006

    Play fungerar för ingen just nu inte för mig heller som befinner mig i Sverige, såg ett inlägg på FB där Telia har allmänt problem med Telia Play sedan kl 16 och åtgärd är beräknat till kl 20:00... 30 min kvar:)
  3. 4 Likes
    Tmy

    Problem med undertext Telia Play

    Har fått problem med att undertexterna försvinner efter en kort stund på HBO I Telia Play via Apple TV men även när jag testat på Ipaden. Någon som har samma problem?
  4. 4 Likes
    mrknowitall

    HUR LÄNGE SKA MAN BEHÖVA VÄNTA PÅ LTE?

    Jag undrar snarare hur du och Nalle definierar ett kundforum?Telia varken läser eller svar här.
  5. 3 Likes
    Joacim Engman Roos

    När kommer E-Sim?

    När tar Telia beslut om eSim? Jag vill själv använda endast en smartwatch med blåtandsheadset i flera lägen. Exempelvis med Spotify vid träning.
  6. 3 Likes
    mrknowitall

    När kommer E-Sim?

    Tjenare, vår hemsida består mest av bilder på familjen och lite om oss. Sen en byggarbetare med en skylt där det står Under construction. Sist jag var inne på passagen 1998 iallafall. Telias hemsida däremot ska man hålla utkik på eftersom det är där de kommer lägga ut infon när det finns nån.
  7. 3 Likes
    Det brukar gå alldeles utmärkt att förlänga bindningstiden och få samma rabatt som vid nytecknannde, men det är bäst att du kollar med Telia. Vilket du inte gör här i detta forum som är ett forum sär användare diskuterarmed varann.
  8. 3 Likes
    FuzyToes

    Säkerhetstips - emejl - surfa

    Har sett att folk är oroliga efter massutskicket från någon kludd om att de har hackat dig. Så är det till 99% säkerhet inte. MEN det skadar aldrig att surfa säkert. Byt dina lösenord. Skriv ut en lista, spara den inte på din dator. (Eller i molnet). Byt epostadresser. Kör med något obskyrt på gmail eller annan gratis provider när du loggar in på något nytt. Uppdatera allt. Kör med en bra virusgrunka. Lämna aldrig ut personlig information. Kolla din feja, det kan finnas info där som du inte vill ge ut. Jag är krazy, jag kör ubuntu som OS när jag skall skoja till det. Enkel att installera, inte så rolig att försöka att hacka och som sekundärt os, lätt att installera om (utifall att) Bästa säkerhetstipset ever, SURFA INTE PÅ ****! (ja, du vet vad som menas) Det tar inte så lång tid att byta e-mailadress heller. Inte ens på Telia. Sedan är det bara att ta till din adressbok som du naturligtvis har sparat på en USBsticka eller annat och mejla alla din nya adress. Pyssel, men det är det värt. All skräpmejl är - borta. In a flash. Lämna aldrig ut någon som helst information om Dig, var du bor, (kolla vad google samlar in).. Alla som Du inte känner personligen är potentiella säkerhetsläckor och det gäller även de som Du de facto känner. Sedan, när du känner dig som säkrast i världen så lägger din mor ut allt om dig på twitter/FB/blaha.. Då är det dags att göra om allt igen. Bara några grundläggande tips. Till er som kanske behöver det. Ni andra besserwissers, behöver inte kommentera för så vitt att jag inte har sagt något som är åt fanders. (måste rekommendera e-set) Swing! Klappat å klart!
  9. 3 Likes
    Johansson Fredrik

    När kommer E-Sim?

    Ja har de inte fattat ett beslut ännu är det förmodligen svårt att besvara den frågan. Det är bara avvakta som alla oss andra. Samma sak som jag säger till mina barn så hjälper det inte att tjata.
  10. 3 Likes
    Christer S

    mobilräkning ryssland

    Det är precis som när jag skriver på Facebooks sida. Det är en massa andra som skriver och kommenterar, aldrig Facebook. Tycker det är konstigt för det står ju Facebook på sidan jag är på.
  11. 3 Likes
    bsj

    Öppna port 21 FTP-protokoll

    Googla är för jobbigt, det är mkt lättare att låta andra göra jobbet. Läsförståelsen skulle inte rendera ett MVG, om ts överhuvudtaget har läst förutsättningarna
  12. 3 Likes
    mrknowitall

    Era felsökning är under all kritik

    Vi får banne mig bättra oss. Här sitter vi kunder och tror att våra felsökningar är minst lika bra som grannens som inte ens hjälper till härinne, och så visar det sig att de inte duger. Min senaste felsökning när mina kanaler försvann var att först prova utan glasögonen, men det blev sämre utan. Sedan drog jag ner på träspriten och det hjälpte. Min personal är det synd om, det stämmer. Barn har ingen känsla för kvalitet, och det stämmer. Ungarna städar dåligt för de pengarna jag betalar...
  13. 3 Likes
    bsj

    När kommer E-Sim?

    Finns redan en tråd om det
  14. 3 Likes
    bsj

    Fakturahanteringen under all kritik!!!

    Nu når inte ditt inlägg Telia, om nu det var syftet, utan bara oss andra Teliakunder. Jag kan däremot tala om för dig att fakturan finns på Mitt Telia/Mina fakturor, där kan du även ordna med E-faktura.
  15. 3 Likes
    Mats A

    Arris (tv-box) "blinkar"

    Ja, antingen konfigurerar du rätt vlan för Telias TV i din Asus ( om det går) eller så kopplar du din Arris till TV-porten i fiberswitchen, eller så bryggar du Teliaroutern och ansluter din Asus på port 4 och Arris på port 1-3
  16. 2 Likes
    ViPeR2019

    Jag tittar på Fox och TNT

    Telia Obegripligt att man tar bort TNT och ersätter med Paramount Network. Den kanalen är ju ett skämt och dessutom fantastiskt dålig. Går inte att jämföra med TNT på långa vägar. Att inte ersätta med en lika bra eller bättre är ju rätt väg att gå eller har jag fel? Den person som beslutat detta har begått ett tjänstefel enligt min mening och kan inte ha någon bra uppfattning om vad som ör bra tv. Se till att få tillbaka kanalen från On Demand och att den finns i utbudet igen. Vi vet alla redan att TNT lagt ner sina sändningar via tv i Sverige på grund av dålig lönsamhet. Det ör väl upp till Telia att förhandla med kanalen om rättigheter för att se TNT via någon plattform som ni stödjer. Gör om gör RÄTT.
  17. 2 Likes
    Anaesthisia

    Var tog MTV vägen

    Beklagar sorgen. A
  18. 2 Likes
    bsj

    Byte av abonnemang

    Med "Er hemsida" antar jag att du menar Telia, det är bara det att du inte når Telia här utan du får använda de kontaktvägar som finns samt deras FB-sida.
  19. 2 Likes
    mrknowitall

    Inga samtal till mobilnr i Holland

    Svårt för oss vanliga användare här inne att veta vad det kan vara. Detta är som sagt ett forum mellan kunder och eftersom ts själv inte brytt sig om att felsöka vidare själv, eller att bidra med information hur man beskrivit kontakten med supporten undrar man om hur och varför andra kunder skulle orka engagera sig. Minsta möjliga insats borde vara att prova med en kompis telefon, annat simkort från samma område och eller annan operatör och tala om resultatet innan man frågar vidare.
  20. 2 Likes
    elisek

    Hjälp oss med Telias nya forum!

    Hej kära forumanvändare! Av många skäl har vi på Telia börjat arbeta med att ta fram ett nytt forum. Vi har väldigt fria händer i det här uppdraget, och vill därför vända oss till er - våra experter! Vad vill ni se hända med forumet? Vad vill ni inte se? Är det något ni upplever som jobbigt idag? Finns det något ni tycker är helt ovärderligt bra? Vad ska vi behålla? Vad ska vi ta bort? Några mål vårt team har med ändringen: Att göra det tydligare att forumet inte är en kontaktväg till vår kundtjänst. Att flytta in forumet under Telia.se, istället för ha det på en separat domän. Att se över alla inlägg på forumet och erbjuda en mer tydlig uppdelning i olika topics. Att ta bort överflödig funktionalitet från forumet idag och skala ner det till bara det ni forumanvändare behöver för att hjälpa varandra. Utifrån de här målen, samtal med några av er som hänger här ofta, och lite intern diskussion har vi snabbt slängt ihop en bild på hur vi tänker oss startsidan. Vad tror ni om detta? Allt kan ifrågasättas högt som lågt, och vi vill verkligen höra allt ni har att säga om den här ändringen. Vill ni flytta en knapp längre ner? Vill ni ha något annat på startsidan? Har vi fel kategorier? Har ni idéer om hur vi uppmuntrar till mer diskussion? Tycker ni att Telia ska synas mer/mindre? Vill ni att vi ska lägga in nytt innehåll? Vi har många frågor. Har ni svar? Eller frågor? Vi väntar med spänning. /Elise och forum-teamet
  21. 2 Likes
    Yoghurt

    Striktare spamfiltrering önskas

    Under hösten har skräpposten vält in i min inkorg, så till den grad att jag slutat hämta epost med mobilen eftersom det kommer mer spam än riktiga mejl. Noterade dessutom att få av mejlen klassificeras som [Suspected Spam]. Har därför under en månads tid läst mejl via Webmail och där manuellt markerat och rapporterat skräppost. När det nu gått en månad kan jag göra följande summering: 390st skräpmejl under en månads tid (17 nov - 17 dec) 55st automatiskt klassificerade som [Suspected Spam] 335st tog sig igenom filtret d.v.s. mer än 10st om dagen Telias filter fångade alltså 14% av den skräppost jag fick Även passat på att lägga in egna filter, verkar dock som att filtret enbart fungerar om man läser via webmail? Skulle det gå att införa en striktare sortering av skräppost, kanske en valfri inställning för de som vill slippa det mesta i skräppostväg? Vet inte hur det är idag men jag tolkar det som att dessa manuella filter man gör i webmailen enbart fungerar när man läser epost via webmail? Om så är fallet, skulle det gå att införa att ens manuella filtreringen via webmailen också slår igenom på all hämtning av epost, så att hänsyn tags till ens filterinställningar trots att man hämtar via mobilen? Annars inte så stor mening med att lägga in egna filter, i alla fall om man fortsättningsvis vill kunna hämta mejl via mobilen på ett bra sätt. Har nog haft samma mejladress i 20år och aldrig varit med om maken tidigare.
  22. 2 Likes
    Max Wik

    Någon som har inblick i DHCP-störningar?

    Svarar dig på Facebook strax men det handlade om en större nod gick ner i helsingborgstrakten så vi fick styra om 40 000 kunder. Du hamnade alltså i en annan DHCP-pool. Med vänlig hälsning Max Wik Telia
  23. 2 Likes
    Anaesthisia

    Hjälp oss med Telias nya forum!

    En funktion jag skulle vilja ha är att trådar som ingen skrivit i låses för nya inlägg efter en viss tids inaktivitet i tråden, t ex ett år. Det är alltid lika förvånande när någon väcker liv i en flera år gammal tråd där ganska mycket förändrats sedan tråden var aktuell. Senast nyss var det någon som väckte liv i en tråd där senaste inlägget dessförinnan var från 19 januari 2011. A
  24. 2 Likes
    Dan Altemyr

    Kabel till TV box

    Med Telias nya router (Technicolor TG799vac Xtream) så bör det rent tekniskt räcka med en kabel och en nätverksswitch, men jag skulle nog ändå välja två. Det är inte själva kabeln som är den stora kostnaden utan allt arbete med att borra hål och sätta upp kabelkanaler etc. samt att TV och dator eventuellt ligger på olika ställen så det ändå måste bli ett vägskäl efter vägen.
  25. 2 Likes
    mrknowitall

    Kabel till TV box

    Om du är kund direkt till Telia, Telia Öppen fiber, villafiber etc och inte tex via ett kommunalt nät, så fungerar det om använder den router Telia skickar med. Bara att koppla en enkel switch i tvbänken alltså.
  26. 2 Likes
    Dan Altemyr

    Streama till en "icke" smart-tv??

    En chromecast är väldigt enkel att installera. Den ansluts bara till en ledig HDMI-ingång på TV:n, t.ex. en av dem du nämner, och så behöver den en strömmatning, antingen från en vanlig telefon-USB-laddare (minns inte om det t.o.m. följer med en sån) eller om TV:n har en USB-kontakt så kan man använda den. Sen får man leta upp den i TV:ns input-väljare, och man följer sen bara instruktionerna på skärmen. Det kanske bör nämnas att man helst ska ha en Android-telefon och inte en iPhone om man ska ha riktigt stor glädje av en Chromecast. En del saker går att casta från en iPhone, men inte riktigt allt. En chromecast har egentligen två funktioner. Den ena är att du med telefonen så att säga säger åt chromecasten att ladda ned och köra samma videoström som du har i telefonen. Det är ungefär som att skicka en länk till en rolig hemsida med sms till en kompis. Då kan man starta streamingen från telefonen och därefter gå därifrån, och chromecasten fortsätter att visa filmen eller klippet. Det är så de flesta playtjänster fungerar, t.ex. SVT Play och TV5 Play. Även Telia Play Plus har de fått att fungera på det sättet har jag för mig. Det andra sättet är att du har bilder eller videofilmer på din telefon som du skickar för visning på TV:n, det klarar Chromecast också, men då kan man eventuellt inte göra nåt annat med telefonen och åtminstone stanna kvar i samma WiFi-nät. Dessutom, vilket den också varnar för, så drar en sådan streaming mera ström i telefonen eftersom den också måste spela hela filmen. Den här varianten liknar mera den lösning som Apple-TV har. Man väljer oftast inte själv vilken metod man vill använda utan det är konstruktören av respektive app som gjort det valet. Det bör nämnas också att Telias nyare boxar, de som är runda och ser ut lite som förvuxna hockeypuckar och lyser grönt framtill har en inbyggd förenklad chromecast-funktion, som man kan casta till från några få Android-appar, t.ex. YouTube. Boxen dyker upp som "Telia TV" i cast-menyn i YouTube.
  27. 2 Likes
    Max Wik

    Arris 4302

    Hej Olof, Eftersom det här en fråga som är återkommande så väljer jag att svara på detta ämnet och förhoppningsvis kan det hjälpa några googlande kunder att hitta hit Det låter som du har angett samma kodpar på bägge dina boxar, då uppstår problemet precis som du beskriver det. När du kontaktar vår support kan vi återställa koderna som då är helt fria i 30 dagar (du kan alltså använda samma kodpar på bägge boxarna) men efter 30 dagar slås spärren på igen. Jag rekommenderar dig och andra som kanske hittar tråden att ta bort koderna på bägge boxarna (Meny --> Inställningar --> Systeminställningar och där välja "Ta bort användarkoder"). Boxen startas då om och efterfrågar en identifikations- och kontrollkod, dessa är unika och kan endast användas på en box. Logga sedan in på Mitt Telia på telia.se och välj din TV-tjänst, där kommer du se en identifikations- och kontrollkod för ditt huvudabonnemang och en uppsättning koder för ditt tvillingabonnemang. Du anger då det ena kodparet på en av boxarna och det andra kodparet på den andra boxen. Samma princip gäller även om man har fler än två boxar. Skulle det fortfarande inte fungera är ni alltid varmt välkomna att kontakta oss via PM på Facebook (www.facebook.com/telia) eller per telefon 90 200. Våra svarstider är dock generellt sett bättre på Facebook. Önskar er alla en fantastiskt fin dag! Med vänlig hälsning Max Wik Telia
  28. 2 Likes
    Dan Altemyr

    Epostkonto cracked

    Det gamla SMP-protokollet som används fortfarande är väldigt lätt att lura. Det är helt textbaserat och man skriver in i klartext vem som är mottagare och vem som är avsändare, t.ex. : To: airborne@telia.com From: donald.trump@whitehouse.gov Subject: You are fired Hello there! YOU ARE FIRED Vem som helst som har en egen mailserver kan peta in ovanstående meddelande i sin mailserver och vips får du ett meddelande från USAs president om att du blivit avskedad. Lite mer seriösa mailservrar, som troligtvis Telias mailserver, har lagt in kontroller av meddelandefilen och kräver inloggning, och accepterar inte att vidarebefordra meddelanden där inloggningsnamnet på mailservern inte stämmer med From:-adressen.
  29. 2 Likes
    Mats A

    Extra data simkort till ipaden

    Nog säkrast du frågar Telia om det, och inte det här kund till kundforumet
  30. 2 Likes
    Dan Altemyr

    Hjälp oss med Telias nya forum!

    Lite luttrad från andra webbsajter som jag är så har jag nån sorts filter på glasögonen så att jag sällan ser såna där "tyck till" eller "Rate me"-knappar, och jag är kanske lite tveksam till ifall nån verkligen bryr sig om vad jag tycker. Nån av webbhandelssajterna jag besökte för allra första gången för nåt tag sedan inledde sin relation med mej med att slänga upp en jätteblaffa över hela skärmen där de bad mig betygsätta dem, och jag hade då inte mycket mer än hunnit knappa in adressen till deras sida. Lite svårt då. Jag visste ingenting om deras utbud, eller vilken prisnivå de höll eller vilka frakt- och returvillkor som gällde, eller hur svårt eller lätt det var att beställa nåt av dem. De kunde åtminstone väntat tills jag lagt en beställning. Skulle man kanske skriva att det var lite svårt att se vad som stod på deras sida och omöjligt att beställa nåt eftersom det var en stor enkät-popup som skymde? Men visst, en sån feedback-knapp med en dialogruta kan ju fungera, särskilt om man märker att man får nån sorts respons. Den är aningen lite mer tekniskt komplicerad än en tråd i ett forum kan tyckas, men tekniken har ni säkert redan på plats. Ofta kanske inte det mest primära är att sätta ett visst antal stjärnor på en sida utan bara påpeka en liten detalj eller fråga om en viss funktion, och då kanske forum-modellen är bättre. Funktionen är inte helt överlappande, så båda alternativen kan ha sitt berättigande.
  31. 2 Likes
    Dan Altemyr

    Hjälp oss med Telias nya forum!

    I skärmdumpen ser man rubriken "Feedback". Om man antar att det betyder återkoppling från kunder till Telia så fungerar inte det ifall det inte finns någon form av bevakning från Telias sida. Det skulle kanske faktiskt kunna vara en bra idé att någon eller några representanter från Telia deltar i diskussionerna, inte då som direkt kundsupport utan mera för att klargöra vad som gäller i olika frågor, t.ex. tekniska specifikationer eller abonnemangsregler i stället för att andra forumdeltagare sitter och spekulerar och i värsta fall kommer med felaktig information. Jag skulle gärna se en egen avdelning i forumet där man enbart diskuterar just forumets funktion och vad man skulle vilja förbättra/ändra. Denna tråd skulle platsa där.
  32. 2 Likes
    Asawid

    Kan inte loga in på ZTE

    Det är nog admin-lösenordet som avses, inte WiFi-lösenordet. Brukar vara av typen 0000, admin eller något annat enkelt om man inte ändrar det. Jag har en sådan router själv, men har den dessvärre utlånad så jag kan inte kolla mot den. Tillägg: Prova användarnamn:admin lösenord:admin
  33. 2 Likes
    bsj

    När kommer E-Sim?

    Varför inte använda den sida med ansvariga personer som jag har länkat i mitt förra inlägg?
  34. 2 Likes
    hsd

    Fiber/Digitaltv störningar

    Felanmäl på Telia 90200
  35. 2 Likes
    Mats A

    Felanmälan Tv

    Deras Facebooksida svarar även på helger och i alla fall tidigare har man fått svar om man felanmäler via ett webbärende även på helger. Tror det är samma personal...
  36. 2 Likes
    Jag fick samma problem när jag uppdaterade Apple-tv till IOS 12.
  37. 2 Likes
    bsj

    Långsam e-post

    Thunderbird, som jag använder har en knapp, "Hämta meddelanden". Jag brukar använda den när jag vet/misstänker att det ska komma ngt som behöver åtgärdas snabbt, vet inte om det finns ngt liknande i MS Outlook men det borde det finnas.
  38. 2 Likes
    Mats A

    Inget nätverk vid start av pc

    Man kan via enhetshanteraren gå in i egenskaper för nätverkskortet och inaktivera energisparfunktionerna. Jag fick göra det efter övergången till windows 10 som gärna stänger ner och skruvar åt sånt...
  39. 2 Likes
    Sant. Ursäkta. Var ledsen och upprörd. Målet är löst. Är så glad för det. Så ni vet. Är lätt att skriva i affekt. Förlåt!
  40. 2 Likes
    Jo det var precis det jag menade. Ta t.ex. Telenor, här är ett citat från deras hemsida, inte riktigt helt ordagrant dock: "Nu har vi slopat bindningstiden. Men di kan fortfarande köpa en mobiltelefon hos oss med 24 månaders avbetalning." Visst slipper man bindningstid på abonnemanget, men man är fortfarande bunden till avbetalningsavtalet på 24 månader, och såvida Telenor inte accepterar att man lämnar tillbaka telefonen om man inte har råd att betala den, vilket jag betvivlar, så får man snällt betala. Eller dra på sig inkasso. Det gäller att tänka sig för.
  41. 2 Likes
    Mats A

    Motorola vip 1963

    Den fungerar, har själv en sån till TV:n i arbetsrummet, men deras nya Arris 4302 är mycket bättre, speciellt med hårddiskkomplementet.
  42. 2 Likes
    Pontus Lundahl

    Tv sändning hackar

    Hej. Min tv sändning hackar på samtliga kanaler. Är ungefär som om digitalboxen måste buffra sändning för att kunna visa tv. Har fiber 100/100 uppkoppling. Vad göra?
  43. 2 Likes
    mor

    lösenord epost

    kommer inte ihåg mitt lösenord till e-posten i mobilen (har bytt till en ny mobil)
  44. 2 Likes
    mrknowitall

    dosan i väggen

    Troll var roligt att höra. Undertecknad och övriga här på forumet har troligen hjälpt hundratals genom åren men det är lätt tröstlöst att hjälpa folk som inte engagerar sig att lägga en minut på en beskrivning av sitt fel. Om du istället beskriver konkret vad du har, kanske tom med hjälp av bilder, vad exakt som dragits ut eller ev skadats så ökar chansen att få hjälp.
  45. 2 Likes
    bsj

    Era felsökning är under all kritik

    Varför gnäller du på oss? Vi är precis som du bara kunder hos Telia.
  46. 2 Likes
    bsj

    Fakturahanteringen under all kritik!!!

    Nu blandar du ihop äpplen och päron (Autogiro och E-faktura). Autogiro är en fullmakt att dra pengar från ett konto E-faktura, ger betalaren kontroll att godkänna en betalning av en faktura innan pengarna dras från bankkontot. I båda fallen krävs givetvis att det finns pengar på kontot.
  47. 2 Likes
    mrknowitall

    Fakturahanteringen under all kritik!!!

    Låter mer som efaktura än autogiro. Vad hade kommit in var? En dragning eller efaktura försvinner ju inte bara. Har man rätt så vägrar man betala inkasso men har man fel får man ju bita ihop och betala.
  48. 2 Likes
    bsj

    Otroligt irriterande...

    Nu är jag inte riktigt med. Vad är det vi andra forumdeltagare i detta kund till kundforum ska tänka till om? Vi kan inte göra ett dugg åt att ditt/din bredband/tfn och TV inte fungerar utan du får fortsätta att vända dig till Telia.
  49. 2 Likes
    mrknowitall

    Känner sig besviken!

    Ja nu blev det nog jättefel trots allt. Du skriver i ett forum mellan kunder, från kunder, till kunder, vilket det också står tydligt när man registerar sig. Just med avseende på integritet så är det inte bra att skriva sitt mobilnummer på ett offentligt forum.
  50. 2 Likes
    Mats A

    Bank-ID, nej tack

    Gör det för all del. Du är ny på forumet och jag har gjort några fler inlägg och har bra relation med supporten. Var någonstans tycker du att jag haft synpunkter på din mammas sätt att betala räkningar? Personangrepp ogillas....