Patrik Hulting

Medlem
  • Antal inlägg

    5
  • Gick med

  • Besökte senast

  1. Ja jag har start om modemet ett flertala tillfällen men det har inte hjälpt.
  2. Vi har ett bredband via Telia ADSL (8/1 mbit) och sedan den 20 december 2018 så har pingen ökat från 20-50 till 50-800 i alla spel. Kan detta bero på att vi numera går via "PremiumZone" ??? Som det är idag så går det inte att spela online spel, det bara laggar. Jag har nu även testat att brygga modemet, "Product Vendor Technicolor Product Name TG799vn v2 Software Version 17.2 Firmware Version 17.2.0339-1901024-20180416103700" och det fungerar inte bättre utan bara mycket sämre. Vad skall man göra för att ordna detta, är mycket trött på detta återkommande problem. Har varit i kontakt med Telia i ett flertalet tillfällen och efter det har det fungerat hjälpligt ett par veckor sen återkommer detta problem. Mvh Patrik
  3. Hej! Hur testar ni om ni har en massa "package lost". Jag har idag suttit och spelat ca 1 timme och får "package lost" snitt på 7% är det OK. Vad kan man göra för att minimera "package lost".
  4. Ja jag har problem med mottagning på stora delar av sträckan. Har testat med flera olika telefoner/surfplattor och problemet är lika på alla enheter. Är inte detta ett forum som någon på Telia läser.
  5. Hej har en fråga. Varför kan ni inte fixa 3G mottagning när man åker pendeltåg i Stockholm. Det fungerar ju när man åker tunnelbana i Stockholm. Med vänlig hälsning, Patrik