hsd

Medlem
  • Antal inlägg

    71
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar vunna

    3

hsd vann senast 6 Maj

hsd hade det mest gillade inlägget!

Om hsd

  • Rank

  1. Har Du ADSL eller Fiber
  2. Kan hålla med om detta, dessutom finns inga vettiga vägar att nå tv-bolagen
  3. 8 år gammal tråd
  4. Välkommen till Telias forum Här kan du läsa och dela med dig av synpunkter, tips och tricks gällande Telias tjänster och produkter. Observera att forumets syfte är att skapa dialog mellan kunder. Om du vill ha hjälp eller kontakt från Telia, använd Support eller Kontakta Oss.
  5. Ja, det är abonnemanget som har bindningstid, oavsett vad Du använder för telefon, mobilen kan användas av någon annan med annat abonnemang eller kontantkort Ja det finns abonnemang utan bindningstid, Telia har 30 dagar uppsägningstid på sina abonnemang , däremot brukar det vara bindningstid om man samtidigt köper en rabatterad telefon
  6. Är det med telefon eller dator över wifi, vad klarar Din enhet vilken hastighet får Du med nätverkskabel ansluten till Dator Har Du en Android-telefon så ladda ner WiFi Analyser så kan Du kolla om det är många som ligger på samma kanal vilket kan sänka resultatet
  7. Det spelar ingen roll, de dagar som diffar får Du på första räkningen
  8. Ingen fara, de chansar bara på något sätt har de fått Din mailadress och skickar ett meddelande med hot (vem som helst kan sätta vilken som helst avsändaradress (din eller min) Polisanmäl, om polisen får in tillräckligt många anmälningar kanske de utreder och får fatt i den riktiga avsändaren
  9. Håller med om det Men det viktiga är att aldrig, eller som Timell skulle sagt: aldrig i *******, lämna kontouppgifter de är sluga de där fiskarna, tex. ringer de och genomför en enkät om kundnöjdhet gällande bankaffärer sen 3-4 veckor efter ringer en annan och säger sig vara från Din bank och lurar Dig att logga in med bankid
  10. Telia play är väl en del av TV från Telia, och där tror jag att Du måste ringa kundtjänst för uppsägning
  11. det hjälper inte att gnälla här, ta kontakt med Telia Här kan du läsa och dela med dig av synpunkter, tips och tricks gällande Telias tjänster och produkter. Observera att forumets syfte är att skapa dialog mellan kunder. Om du vill ha hjälp eller kontakt från Telia, använd Support eller Kontakta Oss.
  12. Det verkar inte vara någon här på kundforumet som vet så ring Telia 90200
  13. Felanmäl på Telia 90200
  14. tror det måste vara abonnemang, men ring och kolla med Telia 90200