hsd

Medlem
  • Antal inlägg

    118
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar vunna

    3

hsd vann senast 6 Maj 2018

hsd hade det mest gillade inlägget!

Om hsd

  • Rank

  1. Ja men om Du klickar vidare på mobilen så finns fler alternativ en bit ner Har Du dessutom en någorlunda ny telefon så kan Du byta in den för upp till 1200:-, vid köp
  2. Det är svårt för oss andra kunder att veta, detta är ett kund till kund-forum Ditt problem tar Du lämpligen upp med Telia, tel. 90200 eller chatt (de ska gå via Telias Facebook sida )
  3. Ta avin till Din bank och sätt in på Ditt konto, kostar inget
  4. När man kollar så är moderatorerna inte så frekventa besökare En sak som leder (irriterade / ledsna) kunder till forumet i tron att det är Telia supporten är det faktum att på Telias startsida, längst ner så finns gruppen support och i den spalten är länken till forumet kanske skulle vara bra att redan där benämna forumet : kund till kund forum
  5. VVF våga vägra facebook
  6. Låg nere hos oss någon timme, felanmälde via internetsupporten, senare hoppade den igång (väldigt tråkigt att det inte går att ringa supporten efter19, tidigare hade de öppet till l22 om jag inte missminner mig)
  7. Vardagar: 08:00-19:00 Telefonnummer: 90 200
  8. det är ju programrelaterat , säger inget om kanalens antal tittare per dag / vecka
  9. detta är ett kund till kund forum, vi andra kunder kan inte fixa sådant till Dig , ring Telia eller sök rätt på Telias Facebook -supportsida, laggar det på 250-fiber så är något fel ps det hjälper inta att dubbelposta ds
  10. kolla på Facebook, de ska vara anträffbara , har inte fb själv men många har fått hjälp där
  11. Jag har funderat på hårddisken till min 4302, och då stod det angivet att man måste kontakta kundtjänst för att få rätt hårddisk , dock finns ingen info alls numera om denna HD- inte ens beställningsknapp Ring kundtjänst så tror jag att de grejar detta
  12. Var hittar Du tittarsiffror
  13. Eller som jag med enskild firma , ringde kundtjänsten så fixade de ändringen direkt samt skickade bekräftelse brev till mitt företag
  14. https://www.telia.se/privat/telefoni/wifi-samtal
  15. WiFi ska vara på, det är komunikationsvägen för airties, har Du följt anvisningen https://www.telia.se/privat/support/info/installera-airties och det inte fungerar så ring supporten 90200