Birgitt@

Medlem
  • Antal inlägg

    8
  • Gick med

  • Besökte senast

  1. Jag har haft samma problem som dig i flera år. Bytte till en Samsung A5 (2017) den har Voice-funktion (LET) som löste mitt problem. Kolla med återförsäljare så får du bättre info där.
  2. Jag klickar på ikonen Telia Säker Surf (F-Secure) då kommer det upp en ruta med bl.a Datorskydd som man kan kolla det.
  3. Tack för alla tips. Jag tog bort allt och skapade nya konton med mina befintliga mailadresser och lösenord. Alla mail hoppade in och nu fungerar det utmärkt.
  4. Samma problem för mig!
  5. Tack det räckte att byta ut namn mot korrekt mailadress och lösenord. Mitt stora problem löstes lätt tack vare dig!
  6. Jag har exakt samma problem. Har försökt med allt. Mina lösenord fungerar i webmailen. Någon som enkelt kan förklara.