Max Wik2

Medlem
  • Antal inlägg

    22
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar vunna

    2

Like-aktivitet

  1. Max Wik2 fick en like av Pumpnisse i UTebliven Telia sense Folksam   
    Hej Bing!
     
    Jag har tagit bort ditt telefonnummer eftersom det, precis som bsj skriver, är ett publikt forum.
     
    Med vänlig hälsning
    Max Wik
    Telia
  2. Max Wik2 fick en like av Anaesthisia i Nya Personnrummer   
    Jag har raderat ett inlägg i denna tråden som kunde uppfattas som stötande.
     
    Hälsningar
    Max Wik
    Telia
  3. Max Wik2 fick en like av Anaesthisia i Försvunnet inlägg   
    Hej Christer!
     
    Jag valde att radera inlägget eftersom det kunde uppfattas som stötande. Givetvis borde jag skrivit det i ursprungstråden vilket jag gör nu.
     
    Tack för din feedback!
     
    Med vänlig hälsning
    Max Wik
    Telia
  4. Max Wik2 fick en like av Anaesthisia i Nya Personnrummer   
    Jag har raderat ett inlägg i denna tråden som kunde uppfattas som stötande.
     
    Hälsningar
    Max Wik
    Telia
  5. Max Wik2 gav en like till Asawid i Hur hittar jag min puk-kod?   
    Gå in på Mitt Telia så finns PUK bland koderna på abonnemanget.
  6. Max Wik2 gav en like till bsj i Skapa tidsbegränsning för specifik enhet   
    Du får vända dig till Telia med ditt önskemål.
  7. Max Wik2 gav en like till bsj i mobilstrul   
    Du bör ta bort ditt mobilnummer då detta är ett helt vanligt forum och inte en kontaktväg till Telia.
     
    Läs texten till höger (den under den röda rubriken). Länkar till kontaktvägarna finns på telia.se
  8. Gäst
    Max Wik2 fick en like av Gäst i Olika handläggare man ringer till, olika behörighet?   
     
    Hej Lars!
     
    Det är stor skillnad på t.ex. fakturafrågor, felsökning av fiber, bredband via telenätet, mobila tjänster, nummerflytt etc. Vi sitter alltså i mängd olika system och har delat in vår kundservice i olika kluster som man utbildas i allt eftersom. Det är därför, till mångas förtret men högst nödvändigt, man är tvungen att knappa sig igenom vårt ganska långa talsvar eftersom man genom att göra valen säkerställer att man kommer till en person som är utbildad inom rätt kompetens/kluster.
     
    Knappar man sig fel eller bara trycker sig igenom talsvaret är det alltså stor risk att du hamnar hos någon som inte är utbildad för just din fråga och då är den personen tvungen att koppla dig vidare.
     
    Vi gör det alltså inte av ren illvilja utan det är mycket "under huven" som man måste kunna innan rätt felsökning kan göras eller fråga besvaras
     
    Precis som bsj skriver så finns vi även Facebook och där finns alla kompetenser och kluster.
     
    Med vänlig hälsning
    Max Wik
    Telia
  9. Max Wik2 fick en like av Anaesthisia i Nano sim-kort   
     
    Hej Pei De Qian!
     
    Jag redigerade ditt inlägg så mobilnumret inte är synligt.
     
    Med vänlig hälsning
    Max Wik
    Telia
  10. Max Wik2 gav en like till Asawid i Nano sim-kort   
    Om ditt kontantkort är registrerat kan du gå in på Mitt Telia och beställa ett nytt SIM--kort som då innehåller alla tre storlekarna. Det är kostnadsfritt.
  11. Max Wik2 gav en like till Mats A i Nano sim-kort   
    Nej, inte av nån av oss Teliakunder i det här användarforumet, men om du kontaktar Telia så...
    T ex via Kontakta oss eller gå till en Teliabutik eller ringa 90200 och få det hemskickat.
     
    Och du borde ta bort ditt mobilnummer som du nu exponerat för Google och hela världen!
  12. Max Wik2 gav en like till bsj i Olika handläggare man ringer till, olika behörighet?   
    Kanske inte allt, men det mesta. Ett annat sät är ju att chatta med dem lr kontakta dem på deras FB-sida.