John Wennerqvist

Moderator
  • Antal inlägg

    19
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar vunna

    5

John Wennerqvist vann senast 11 Mars

John Wennerqvist hade det mest gillade inlägget!

Om John Wennerqvist

  • Rank

Medlemmar som besökt profilen

588 profilvisningar
  1. Jag ber om ursäkt för det sena svaret. Dessa sms är från oss och vi vill ge alla våra kunder möjligheten att ta del av personliga erbjudanden, viktig information och tips via mejl. Dock saknar vi en del e-postadresser och det är därför som dessa sms har skickats ut. Om det inte är något som ni är intresserade av kan ni självfallet bortse från sms:et.
  2. Vi har just nu ett lite större problem kring TV3 då ljud och bild inte beter sig korrekt. Felet har funnits till och från under de senaste dagarna och våra tekniker felsöker just nu för fullt. I dagsläget har vi ingen beräknad klartid.
  3. Den 1/3 förändrar SVT formatet för sina regionala sändningar. Detta innebär att vår äldsta box, Motorola 1910, endast kommer kunna visa de lokala sändningarna från Stockholm. Resterande box-modeller kommer inte att påverkas av denna förändring. Dock kan en omstart av tv-boxen behövas den första mars om svart bild visas istället för nyhetssändningen.
  4. I dagsläget finns Netflix, Youtube och SVT Play i tv-boxen. Jag kan tänka mig att det är fler appar på gång. Har du någon i åtanke och som du gärna hade sett i tv-boxen?
  5. Ja precis, en annan typ plattform, precis som Netflix och Youtube. Det är vi själva med hjälp av SVT som tagit fram möjligheten att se SVT Play i tv-boxen.
  6. Nej, tråkigt nog finns inte den möjligheten då det finns en teknisk begränsning och äldre modeller av tv-boxar saknar stöd för appar.
  7. Yes, utbudet ska stämma överens med vad du kan hitta via webbläsaren eller din AppleTV.
  8. Vad som kan vara bra att veta är att vi numera erbjuder tillgång till SVT Play om du har vår senaste tv-box, Arris 4302. Där igenom kan vi erbjuda ett större utbud än vad vi kan göra via SVTr som finns i tv-boxens playutbud. Mer information om hårdvaran finns på vår hemsida: https://www.telia.se/privat/tv/produkter-tillbehor/produkt/arris-vip-4302
  9. Hej Cathrine! Om svenskt tal finns tillgängligt för en film som du vill hyra så ska du kunna se det innan du hyr filmen. Finns det en svensk flagga vid texten "Hyr" eller "HD" så kommer talet vara på svenska. Saknas den svenska flaggan så kommer filmen vara på engelska. gällande undertexter så kan du justera det efter att du hyrt filmen, och det gör du genom att trycka på "info" på fjärrkontrollen och sedan byter du språk för undertexterna med den blå knappen som finns på fjärrkontrollen.
  10. Hej Robert! Det är samma hårdvara och din router ska fungera med TG234 utan bekymmer. Skulle du behöva hjälp med inkopplingen så kan du alltid nå vår support på telefonnummer 90 200 eller alternativt kan du kika in på vår Facebook-sida: https://www.facebook.com/telia/?fref=ts
  11. Hej! Det ska inte var några problem. Kontakta vår kundtjänst på telefonnummer 90 200 så hjälper de dig vidare. Alternativt kan du få hjälp via vår Facebook-sida: https://www.facebook.com/telia/?fref=ts
  12. Hej Morbius! Om du nyligen beställt Viasat-paketet så kan det ta upp till en vecka innan du kan registrera dig för Viaplay. Om du inte hittar en lösning kan du alltid kika in på vår Facebook-sida för fortsatt hjälp: https://www.facebook.com/telia/?fref=ts
  13. Hej Rickard! Om fabriksåterställningen inte hjälper så rekommenderar jag att du kontaktar oss genom vår Facebook-sida eller vår telefoningång som du når via telefonnummer 90 200. https://www.facebook.com/telia/?fref=ts
  14. Tjena! Det är lite problem med iOS11 och Samtal väntar, dock borde du kunna lösa problemet genom att aktivera 4G för både röst och data. Kolla gärna att du har det aktiverat under Inställningar -> Mobilnät -> Alternativ för Mobildata. Hjälper inte det rekommenderar jag att du kontaktar oss via vår Facebook-sida för fortsatt hjälp.
  15. Tack själv! Såg nu i rubriken att du har en TG799 VAC och då är det 16.2.7549 som är den senaste mjukvaruversionen. Du kan se vilken mjukvara som finns i din router genom att trycka på kugghjulet vid "Gateway" i gränsnittet.