Jan Nordén

Medlem
  • Antal inlägg

    2
  • Gick med

  • Besökte senast

  1. Blev idag (2/12 c:a kl 15:40) uppring av en säljare som ringde för Telias räkning. Hon (Therese tror jag det var) ringde från 054-241 02 90 för Telias räkning. Hon ringde upp mig 4 gånger under loppet av ett par minuter trots att jag varje gång talade om jag jag inte ville prata med henne. När jag 4:e gången tröttnat rejält vägrade hon att uppge sin chefs namn, utan lade på själv istället. Detta är totalt oacceptabelt beteende, och kan väl ändå inte falla inom den rätt Telia har att ringa upp sina kunder?
  2. Blev idag (2/12 c:a kl 15:40) uppring av en säljare som ringde för Telias räkning. Hon (Therese tror jag det var) ringde från 054-241 02 90 för Telias räkning. Hon ringde upp mig 4 gånger under loppet av ett par minuter trots att jag varje gång talade om jag jag inte ville prata med henne. När jag 4:e gången tröttnat rejält vägrade hon att uppge sin chefs namn, utan lade på själv istället. Detta är totalt oacceptabelt beteende, och kan väl ändå inte falla inom den rätt Telia har att ringa upp sina kunder?