bsj

Medlem
  • Antal inlägg

    882
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar vunna

    75

bsj vann senast 17 Maj

bsj hade det mest gillade inlägget!

Om bsj

  • Rank

Användarinformation

  • Kön
    Male
  • Plats
    Sydöstra Småland
  • Intressen
    Släktforskning

Medlemmar som besökt profilen

265 536 profilvisningar
  1. Titta på Mitt Telia/abonnemang/mobilt bredband, jag ser mitt där
  2. I Du kan inte räkna med att Telia ska svara här eftersom det är ett kund till kundforum utan får kontakta dem via https://www.telia.se/privat/kontakt lr deras FB-sida. Gav inte länken i mitt förra inlägg några tips?
  3. Antingen gör du som det står, lr försöker på deras FB-sida. Ett annat sätt, om du inte har bråttom, är att fixa kaffe och ta fram en bra bok och ringa 90200 och vänta.
  4. Telia är vad jag vet varken en mobil lr e-postklient
  5. Nu är jag inte riktigt med. Vad är det vi andra forumdeltagare i detta kund till kundforum ska tänka till om? Vi kan inte göra ett dugg åt att ditt/din bredband/tfn och TV inte fungerar utan du får fortsätta att vända dig till Telia.
  6. Detta är ett kund till kundforum, vilket framgår av texten på startsidan och även på den sida där du registrerade dig (om jag inte minns helt fel). Jag föreslår att du vänder dig till Telia istället via ngn av de länkar som finns längst ned på denna sida lr deras FB-sida.
  7. Jag har inga problem med att få kontakt med dem, prova med deras FB-sida där har jag fått svar snabbt. Senaste gången fick jag svar trotts att jag frågade fem minuter innan de stängde, och på följdfrågan hade jag svar när jag öppnade FB dagen efter.
  8. Vi andra forumdeltagare kan ju bara spekulera, men frågar du Telia så bör du få ett bra svar. Du når dem via Kontakta oss (längst ned på sidan), deras FB-sida lr det gamla vanliga 90 200
  9. du kan ju prova med deras FB-sida, annars så finns ju länkar till Support och Kontakta oss längst ned på sidan. Har du tur så finns det kanske ngn annan av forumdeltagarna som kan hjälpa dig, men det snabbaste är nog via FB
  10. om jag inte misstar mig så är det där du loggar in med dosan
  11. En sökning på nätet gav detta resultat http://nixtelefon.org/sa-nixar-du/
  12. På Mitt Telia hittar du Abonnemang och där finns E-post. De finns under Bredband också
  13. Jag har ingen aning vad det beror på, men prova med att kontakta Telia de bör ju veta. Kontaktvägar hittar du under Kontakta oss, sen finns även deras FB-sida och det gamla vanliga 90 200
  14. Om du vill att Telia ska svara dig så är det ingen ide att skriva i ett kund till kundforum, ta kontakt med Telia i stället.
  15. Om du vill ta bort inlägget helt så måste du kontakta en moderator, som du hittar under Övrigt i menyn