bsj

Medlem
  • Antal inlägg

    921
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar vunna

    83

bsj vann senast 30 Juni

bsj hade det mest gillade inlägget!

Om bsj

  • Rank

Användarinformation

  • Kön
    Male
  • Plats
    Sydöstra Småland
  • Intressen
    Släktforskning

Medlemmar som besökt profilen

266 053 profilvisningar
  1. Du har möjligtvis inte testat den här sidan? https://www.telia.se/privat/support/epost-i-datorn?intcmp=support_epost
  2. Vi kan nog utesluta en snusdosa.
  3. Varför gnäller du på oss? Vi är precis som du bara kunder hos Telia.
  4. Eftersom det här är ett kund till kundforum så kan jag inte svara på din fråga. Däremot kan jag tipsa dig om att du kan kontakta Telia för att få svar, antingen gnm de kontaktvägar som finns här lr på deras FB-sida
  5. du bör hitta det på Mitt Telia/Mina abonnemang.
  6. Bara att fråga Telia, via de kontaktvägar de har, om de har gjort några framsteg under de två år som har gått sedan senaste inlägget
  7. Finns redan en tråd om det
  8. Jag vet inte hur det fungerar vid överlåtelse, men vi hade inget problem med att avsluta svärmors telefon- och TV-abonnemang när hon avled. Ett samtal till Telia och det avslutades per dödsdag (utan kostnad) och de betalade även tillbaka pengar..
  9. Ursäkta min fråga, men hur kan man misstolka den här texten Här kan du läsa och dela med dig av synpunkter, tips och tricks gällande Telias tjänster och produkter. Observera att forumets syfte är att skapa dialog mellan kunder. Om du vill ha hjälp eller kontakt från Telia, använd Support eller Kontakta Oss. Med det sagt så föreslår jag att du vänder dig till Telia med din fråga.
  10. Jag tycker att det är för torrt för grillning, men ölen tackar jag inte nej till. Vad det gäller abonnemangen så tror jag att du behöver två, det är ju trotts allt olika adresser det är fråga om. För att få ett korrekt svar så är det bäst att fråga Telia. P.S. Har du telefon i sommarstugan så betalar du väl både för den och din hemtelefon?
  11. Varsågod, det var tyvärr allt jag kunde hitta. Hoppas att du får en lösning på problemet och återkom gärna här i tråden med den.
  12. På den här sidan https://telia.zone/faq står det Våra wifi-routers har under året uppgraderats med Telia Zone. Det har skett automatiskt. Varken nya eller gamla bredbandskunder behöver göra något för att få Telia Zone. Var uppkopplad mot ditt wifi och gå in här på telia.zone. Om den lilla runda symbolen i högra hörnet lyser grönt har din wifi-router Telia Zone. De routrar som har uppgraderats är TG799vn v2, TG799vac och TG799TS vac Xtream. Mitt förslag är också att du kontaktar Telia via deras FB-sida
  13. Jag har varken autogiro lr e-faktura av den enkla anledningen att jag inte får fler räkningar än att jag kan hålla reda på om dom kommer lr ej, anser även att jag har råd att betala den avgift som läggs på för att jag har pappersfaktura (trotts att jag är pensionär). Dessutom så finns telefon-/interneträkningen och elräkningen på respektive hemsidor, de gånger hyresavin kommer så står det för det mesta betald och datum på den. Betalningen sker i samband med att pensionen anländer, runt den 18:e.
  14. Nu blandar du ihop äpplen och päron (Autogiro och E-faktura). Autogiro är en fullmakt att dra pengar från ett konto E-faktura, ger betalaren kontroll att godkänna en betalning av en faktura innan pengarna dras från bankkontot. I båda fallen krävs givetvis att det finns pengar på kontot.
  15. Nu når inte ditt inlägg Telia, om nu det var syftet, utan bara oss andra Teliakunder. Jag kan däremot tala om för dig att fakturan finns på Mitt Telia/Mina fakturor, där kan du även ordna med E-faktura.