bsj

Medlem
  • Antal inlägg

    1 030
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar vunna

    106

bsj vann senast 17 April

bsj hade det mest gillade inlägget!

Om bsj

  • Rank

Användarinformation

  • Kön
    Male
  • Plats
    Sydöstra Småland
  • Intressen
    Släktforskning

Medlemmar som besökt profilen

267 824 profilvisningar
  1. Under sker tydligen ibland. Då hoppas jag att löser sig.
  2. Hej Dan! Jag har läst vad du skrivit och beklagar att du inte har fått ngn hjälp lr förståelse från Telia. Det är tyvärr inget som vi andra Teliakunder i detta kund till kundforum kan hjälpa dig med vilket klart framgår av texten på Startsidan. Vill du att ditt meddelande ska nå Telia så får du söka andra vägar, förslagsvis deras FB-sida lr hitta en mailadress. Som avslutning önskar jag dig en Glad Påsk.
  3. Du når inte Telia i detta kundforum. Du får lättast svar från Telia om du använder de kontaktvägar som finns.
  4. Enligt Alla Bolag är inte Telia längre ägare till Sergel utan Marginalen AB. En googling visade att Sergel såldes av Telia till Marginalen AB, affären beräknades vara slutförd innan utgången av 2016
  5. Jag tror att det måste vara samma person som står för abonnemanget och internetbanken, men kolla med Telia lr banken så bör du kunna få ett korrekt svar.
  6. Varsågod, tyckte inte att du skulle behöva vänta i onödan. Hoppas att får svar på din fråga.
  7. Nu ligger ju länken till forumet umder Kontaka oss, vilket är missvisan då det inte är en kontaktväg till er. Kommer det att liga kvar där, tas bort lr läggas under en egen rubrik
  8. Då lär du få nog få vänta, snabbaste sättet är via deras FB-sida. Det här är ett renodlat kund till kundforum och det är väldigt sällsynt att ngn moderator går in och kommenterar inlägg.
  9. Om du hade läst texten som finns på startsidan, så borde ha förstått att du INTE når Telia här.
  10. Du kontaktar Telia, via deras FB-sida brukar man få svar fort
  11. Tv

    Har du kollat säkringen? Sitter sladden i vägguttaget?
  12. Hejsan. Det finns visserligen vettiga personer här i detta kund till kundform, men jag är väldigt säker på att ingen av oss har tillgång till det du önskar. På startsidan står det: Välkommen till Telias forum Här kan du läsa och dela med dig av synpunkter, tips och tricks gällande Telias tjänster och produkter. Observera att forumets syfte är att skapa dialog mellan kunder. Om du vill ha hjälp eller kontakt från Telia, använd Support eller Kontakta Oss. Du får med andra ord vända dig till Telia, eller hoppas på att någon från Telia plötsligt dyker upp här (vilket är väldigt ovanligt) och hjälper dig.
  13. Det är bättre att du kontaktar Telia. Det här är ett forum för deras kunder.
  14. Vi andra forumdeltagare har inte befogenhet att skriva ut ngt i Telias namn, så du får nog vända dig till Telia med din önskan.
  15. Hejsan. Jag tycker att du ska ta bort mobilnumret eftersom det här är ett offentligt forum (kund till kundforum) och INTE en kontaktväg till Telia, vilket framgår av texten på startsidan. Mitt råd är att du kontaktar Telia via de kontaktvägar som finns inkl deras deras FB-sida.