Gate33

Medlem
  • Antal inlägg

    2
  • Gick med

  • Besökte senast

  1. Om man betalar ca 800 i månaden för en tjänst så skall den fungera. Om man får problem skall de svara och lösa det. Hittar ju inte ens ett telefon nummer. Kom igen tekniken skall funger och ev support skall svara år 2019 annars går man till ett alternativ. Borde även Telia fatta. Tack för dina råd skall fortsätta jag dem men man har ju lite annat och göra på sin fritid.
  2. Är det fler än jag som tycker att supporten är helt kass? Har ett enkelt problem med att komma in på play som alltid fungerat förut men helt plötsligt inte fungerade längre. Besökte en butik som sa att di inte visste hur det skulle hjälpa mig utan att en person ringer upp mig. Tre dagar senare ringer en tjej upp mig och säger att hon inte vet hur hon skall hjälpa mig utan koppla mitt samtal till en annan på support. Väntade i i 1:30 innan jag la på då hade jag gått från 11 till 8 i kön. Har varit inne på mina sidor och försökt få hjälp men roboten fattar inte, inte heller ett nummer att ringa. Alltså detta är så dåligt av Telia så det är så här man tappar kunder. Fler som har detta problem med Telia?