Ivan Maletic

Medlem
  • Antal inlägg

    1
  • Gick med

  • Besökte senast

  1. Har samma problem som ni övriga med att tjänsten längre inte fungerar i Chrome - efter den senaste uppdateringen (1.011.77). Fungerade i princip felfritt innan dess och att använda en förlegad webbläsare som IE11 eller Silverlight-tillägget, kommer inte ens på tal 2018. I mitt fall kommer jag inte ens förbi laddningsrutan för inloggning, utan den tickar bara "runt och runt" (bifogad bild). Återinstallation av tillägget och själva webbspelaren (TeliaCompanyWebPlayer-1.0.11.77-se) samt rensning av Chromes webbcache gör INGEN skillnad. Problemet kvarstår oavsett vilken dator man använder med Chrome. @Teliasupporten/kundtjänst: vad har ni för åtgärdsplan och vad säger era tekniker beträffande detta? Det kan inte viftas bort som ett isolerat, enskilt problem utan vi är många som är drabbade.