kalleponken

Medlem
  • Antal inlägg

    611
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar vunna

    14

kalleponken vann senast 9 Januari 2015

kalleponken hade det mest gillade inlägget!

2 följare

Om kalleponken

  • Rank

Användarinformation

  • Kön
    Not Telling
  • Plats
    Stockholm
  1. Jag håller tummar och tår.
  2. Hittade denna om den kan hjälpa dig: http://osxdaily.com/2010/12/06/error-3194-fix-for-itunes/
  3. Kollat så att din dator klarar av systemkraven? Provat att helt ominstallera Telia Säker Surf?
  4. Nu har inte jag den kanalen men är det fortf. problem så tycker jag att du ska höra med supporten. De finns även på http://Telia.se/chatt också. Lycka till.
  5. Funkar bra här. Hoppas att det har kommit igång för dig också.
  6. Använder inte webmailen men tycker såklart att du ska skicka in dina förslag till Telia. http://www.telia.se/tyckomtelia
  7. Låter som att just specifk kanal hade lite strul. Det bästa är om du rycker strömkabeln ur boxen och sätter i den igen.
  8. För övrigt då hittar du det under Mina sidor-Bredband-Få nytt lösenord för e-post.
  9. Prova detta. Annars så är det nog bra att prata med supporten. Du vet väl att de även kan nås på http://Telia.se/chatt Att fabriksåterställa boxen: Dra ur strömmen och sätt i den igen. Direkt tryck på INFO-knappen på Motorola-fjärrisen. Du bör då komma till en blå boot-meny, (Prova annars igen eller genom att trycka på MENU-knappen) navigera dig till System och välj Factory reset och den andra reseten under. Väl sen Exit och Reboot without saving. Du behöver dock dina inloggningskoder igen så se till att du har de till hands. Hoppas det funkar.
  10. Finns mer att läsa här: http://www.technicolorbroadbandpartner.com/getfile.php?id=7000 Kan även prova http://dsldevice.lan
  11. Under Inställningar-Allmänt-Nätverk-Aktivera 3G. Är den aktiverad så har du 3G på de platser där täckningen tillåter.
  12. Kan det ju vara, prova annars att fabriksåterställa boxen. Dra ur strömmen och sätt i den igen. Direkt tryck på INFO-knappen på Motorola-fjärrisen. Du bör då komma till en blå boot-meny, navigera dig till System och välj Factory reset och den andra reseten under. Väl sen Exit och Reboot without saving. Du behöver dock dina inloggningskoder igen så se till att du har de till hands. Hoppas det funkar.
  13. Visst ska du kunna göra det: http://192.168.1.254/
  14. Gjort en fabriksåterställning? Kollat med helt annan telefon i jacket så det inte är den som spökar?
  15. Var det en ruta som Tv:n visade/genererade eller digital-tv-boxen. Min gissning är att boxen behövde uppdateras.