Rolwal

Medlem
  • Antal inlägg

    2
  • Gick med

  • Besökte senast

  1. Jag har kontaktat Telias support vid 6 till fällen och fått löften om att de jobbar med problemet och att det kommer att lösa sig, Jag tror att någon av misstag har raderat kontot, men det vill man inte säga. Har blivit lovad kompensation, men det har jag inte heller sett röken av. Har gett upp hoppet om att man ska kunna lösa det här så jag försöker att byta ut min Telia adress överallt där det går. Men tyvärr så finns den i olika tidskrifter och kalendrar.
  2. Den 21 december 2015 fick jag ett SMS undertecknat Telia med texten "Ditt mailkonto är spärrat pga kapning. För att häva spärren krävs ett lösenordsbyte. Detta kan göras via Mitt Telia." Det försökte jag men fick bara beskedet att kontot var spärrat. Jag har felanmält detta vid 5 tillfällen men bara fått beskedet att det är något systemfel och man ska återkomma. Någon som har nåt tips hur man ska lösa detta? Jag har mail i boxen som för mig är viktiga.