Annica Enström

Medlem
  • Antal inlägg

    141
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar vunna

    7

Annica Enström vann senast 7 Oktober

Annica Enström hade det mest gillade inlägget!

Om Annica Enström

  • Rank

  1. Hej! Om du har ett mobilabonnemang får du denna information genom att skicka texten datamängd till nummer 4466, så får du ett sms tillbaka med denna information.
  2. Hej! När vi lanserade tjänsten Extrasim så gick det att ringa med kortet, men det går inte med nuvarande tjänst. Kontakta kundtjänst för att kontrollera om du har ett extrasim som fungerar med talsamtal.
  3. Ja, simkortet kommer i en separat försändelse direkt i brevlådan.
  4. Vi har haft en tillfällig driftstörning på www.telia.se/visamms Felet är nu åtgärdat.
  5. Hej! För att vår hemsida ska fungera korrekt krävs att du använder någon av webbläsarna Internet Explorer, Mozilla Firefox eller Google Chrome. Läs mer om tekniska krav här: http://www.telia.se/privat/om/tekniska-krav Om det ändå inte fungerar är det bra om du kontaktar kundtjänst och gör en felanmälan, www.telia.se/kontakt
  6. MMS

    Hej! I bifogad länk finns en guide för hur du ställer in din telefon för mms: http://www.telia.se/privat/support/mobiltelefoner?device=galaxy-s5&section=guide&guide=519 Om det inte fungerar bör du kontakta kundtjänst per telefon, chatt eller e-post så får vi kika hur det ser ut på ditt abonnemang, www.telia.se/kontakt
  7. Hej! Japan använder en 3G-standard som är något skild från vår 3G-standard. Det innebär att de mobiltelefoner vi använder i Sverige inte fungerar i Japan. Du kan däremot hyra eller köpa en telefon på plats och flytta ditt eget simkort till den telefonen så kommer det att fungera.
  8. Hej! Det går inte att ha två simkort på samma abonnemang. Om du har något av abonnemangen Mobilt Bredband 2-10 GB eller Mobilt Bredband Plus så kan du teckna tjänsten Extrasim. Läs mer här: http://www.telia.se/privat/bredband/tjanster/produkt/extrasim
  9. Hej! Du kan registrera ditt kontantkort via bifogad länk: http://www.telia.se/privat/ladda/refill/registrera-refill När kortet är registrerat kommer numret automatiskt att synas på Mina Sidor.
  10. Hej Björn! Om du fortfarande upplever problem kan du kontakta vår Homerun-support på tel 020-22150 så får du hjälp med felsökning.
  11. Hej! Jag har kollat upp detta och har du inget saldo ringer du kostnadsfritt till favoritnumret. Samtal till Mitt Favoritnummer dras inte från de fria minuterna. Har du däremot ett saldo på kortet får du betala öppningsavgiften på 0,69 kr när du ringer Mitt Favoritnummer.
  12. Hej! Ladda Enkel är för kunder som surfar sällan på sitt kontantkort. Surfar man för mer än 49 kr/månad bör man ladda på ett månadskort surf.
  13. Hej! Nej, det stämmer inte. Det är ingen uppsägningstid när man byter från abonnemang hos Telia till abonnemang hos Halebop. Däremot är det tre månaders uppsägningstid vid byte till övriga mobiloperatörer.
  14. Hej! Ja, det är jättebra om man kontaktar oss och berättar vad som har hänt. Vi kan då skicka en beskrivning till de kollegor som följer upp samarbetet med återförsäljarna.
  15. Hej Marie! Om du vill avsluta abonnemanget måste du kontakta oss och göra en uppsägning. Det är tre månaders uppsägningstid som gäller. Detta gäller också om du ska byta operatör. Du måste sedan flytta numret till den nya operatören innan uppsägningstiden går ut, för att du ska få behålla ditt mobilnummer. Vill du flytta numret till en ny operatör innan bindningstiden löper ut måste du kontakta oss ytterligare en gång så "öppnar" vi upp din bindningstid för portering (nummerflytt). Vill du förlänga abonnemanget hos Telia så kan du göra det redan nu och då behöver du inte göra någon uppsägning.