Kajs_marie

Medlem
  • Antal inlägg

    3
  • Gick med

  • Besökte senast

  1. Försöker titta på Cmore via Smart HUB, men funkar bara kort stund. Sedan bryts det, och meddelandet säger vi saknar internetanslutning. Men testar jag, så har vi. Felmeddelandet säger jag ska kontakta min internetleverantör. Vad är felet?
  2. Hur aktiverar jag gratismånaden för Telia Spotify? Jag har redan Telia Spotify Premium som jag betalar för. Instruktionerna är inte klockrena...
  3. Det här ställer till det rejält! har också allt på Telia plus Viasat som har bindningstid. Så då måste man ha kvar Telia fram till bindningstiden går ut!!! Det här är inte ok. Tror jag ska backa och gå tillbaka till analoga. och satellit istället. Så här får det inte gå till. Jag skall som kund själv kunna göra mina val. INTE Telia. Har ju avtalat en gång att jag vill ha dessa kanaler, inte ok att bara ta bort, ska vara valbart för kunden! Skäms Telia!