WebDoc

Medlem
  • Antal inlägg

    1
  • Gick med

  • Besökte senast

  1. Köpte en ny Samsung S3 LTE med nytt abbonemang hos Telia för mindre än en månad sen. Är i alla väsentligheter nöjd med telefonen, även om 4G-täckningen i Stockholmsområdet inte är tillräcklig för att nyttja funktionerna fullt ut. Det som nu har hänt är att synkroniseringsschemat för e-mail-kontot helt plötsligt slutat fungera. Det spelar ingen roll hur jag ändrar inställningarna om hög- och lågtrafik, tidpunkter eller intervaller - enda sättet att veta om jag fått mail är att göra det manuellt. Förändringen kom utan förvarning, men efter en omstart när jag tappat uppkopplingen mot mitt Wi-Fi (inga paramterar ändrade, bara en ren omstart). Har inte hittat några diskussioner eller kommentarer på nätet i ämnet så min fråga är nu om någon här känner igen och möjligtvis har löst problemet? Eller måste jag lämna in telefonen för 4 veckors reparationskoll ändå...?