ditti

Medlem
  • Antal inlägg

    5
  • Gick med

  • Besökte senast

  1. Jag har bekräfta kontot via mail men kan inte använda det. Nu står det att lösenordet är fel. Jag försökte skapa ett nytt Apple-ID. Är det nödvändigt att fylla i kontokortsnummer för att skapa detta, det gjorde jag inte förra gången. Kostar det att skapa ett nytt ID?
  2. Jag tycker att jag har bekräftat allt. Jag får väl försöka att få hjälp i Teliaaffären. Tack i allafall!
  3. Jag har aktiverat kontot. Jag får samma meddelande när jag loggar in i iTunes. Skall jag skapa ett nytt Apple-ID?
  4. Tck för svar! Jag har stängt av telefonen och startat om den. Jag har inte provat att installera andra appar och inte använt mitt iTunes-konto. När jag loggar in med mitt Apple_ID så får jag meddelandet att "Detta Apple_ID har inte använts tidigare i iTunes. Logga in genom att peka på Granska och kontrollera sedan kontoinformationen" Men jag hittar inte Granska och var jag skall logga in. När jag har klickat på Installera så kan jag välja att logga in men den knappen svarar inte.
  5. Hej! Jag köpte iphone på Telia för drygt en vecka sedan med Spotify kostnadsfritt i 6 mån men kan inte få det att funka. Jag har aktiverat Spotify via sms. Jag har hittat Spotify i App Store. Jag har klickat på Gratis, därefer installera APP. Därefter står det INSTALLERAR men inget händer (väntat ca 1 timme) Jag antar att spotify skall dyka upp som en ikon efter installationen. Är tacksam för all hjälp jag kan få.